Monday, September 03, 2007

Intermezzo 15. (Thought For Food)

" Vagyok, aki vagyok. (Exodus 3,14)

Vagyis: Voltam, aki voltam, voltam, aki vagyok, voltam aki leszek; vagyok, aki voltam, vagyok, aki vagyok, vagyok, aki leszek; leszek, aki voltam, leszek, aki vagyok, leszek, aki leszek - teljesen önmagam, végtelenül.

Minden objektivizmus egy önátélési fogyatékosság következménye.

'Többség dönt!' - ezt a kisgyerekek között lehet hallani, amikor azon vitatkoznak, hogy fogócskát játszanak-e vagy bújócskát. És ez az a terület , ahol a demokráciának esetleg létjogosultsága lehet.

A demokrácia, vagyis az az elv, hogy a többség döntsön, nem más, mint a szellem arculcsapása."

- László András : Solum Ipsum

Ehhez a pár gondolathoz tejeskávét ajánlanék és sonkás rántottát, majd muffint. Tökéletes étel, hogy nézzd ahogy megy a világ.

Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem Szosznyák Vincének, hogy érdemben foglalkozott a hugommal és hogy nem hagyta hogy mag legyek.

No comments: