Friday, August 31, 2007

Nem vagyok kecske!

Ma több kedves romantikus kudarcommal sikerült beszélnem... és mindenki bekaphatja!!!
(bőszen bemutat egyenesen előre)
Ugyanis le lettem szatírozva...
Ne a parkban mutogatós szatírra tessék gondolni, hanem a mitológiai faunra, aki deréktól lefele kecske.
Megállapították ők ugyanis, hogy szőrös vagyok, szakállas, sokat mozgok, de sosem eleget, sokat eszek (ami nemigaz habár szeretek enni), sokat henyélek, még akkor is ha nem alszom, jó vagyok a számmal és a kezeimmel, ennélfogva a fúvóshangszereket szeretem (a pánsípot például utálom!), annyit iszok hogy rossz nézni és éjszaka vagyok aktív, kegyetlen a humorom, és kajánc(!) vagyok, kiszámíthatatlan és szeszélyes, illetve Ágibágitól megkaptam ma, hogy a nőügyeim követhetetlenek. (ha kihagytam volna valamit akkor kérlek basszatok le!)

nah.

Ezekután kedves nimfák senki ne mondja rám, hogy nem bírom a kritikát. Tessék, be lett téve, pont egy lelkizős post elé... :(

No comments: