Wednesday, June 28, 2006

Hasznos Holmik 4.

Ma a szociológiával ismerkedtem (mert pénteken vizsga) és közben elálmodoztam.
Tudtad például, hogy 3 emberből 2 akár súlyosan meg is sebesítene téged (nem akartam azt írni, hogy megölne, mert nem akarlak megijeszteni, pedig így van) megfelelő ráhatás eredményeképp?
Elkerülhetetlenül eszembe ötlött az iwiw és kedvenc ismerőseim...
Meg ötletem is támadt. Mi lenne, ha nagykorúsága elérésekor minden ember kapna 1 különlegesen preparált töltényt amivel bárkire rálőhet egy alkalommal élete során, persze bizonyos szabályok mellett. De mi fun lenne már.... csak gondolj bele, mennyivel nagyobb tisztelettel és körültekintéssel beszélnének egymással az emberek, ha tudnák, hogy a másiknak esetleg fegyvere lehet és elképzelhető hogy fel van jogosítva még egy lövés leadására is. Meg a népesség khm.... genetikailag hátrányokkal rendelkező része (a nagyonbuták) milyen hamar végezne önmagával. Jó persze én folyamatos életveszélynek lennék kitéve, de akkor is szerintem nagyon tuti dolog lenne. Új értelmet nyerne a tisztelet fogalma és felértékelődne az élet.

No comments: