Saturday, April 15, 2006

Hangzatos Cím 1. (valami szellemes)

Igen ez egy fáradva-süketen-kiakadt post. Eltörtem, szétfolytam, penészedek, nagy szőröm nő. Egész nap pecóztam, majd elmentem Viative koncertre valami 2 órával hamarabb.... véletlenül. Sebaj. A lényeg hogy most süket vagyok, de van karamella-töltet-nugát-csoda-habzsos milka csokim. (tudjátok az a lila)
Van valami mágikus abban ahogy nézem a kezeimet ahogy pötyögnek, de egy árva kattanást sem hallok csak valami távoli/éteri megmagyarázhatatlan sipolás könnyű igéretét. Igen igy: igéretét. Rájöttem ma a koncerten, hogy a hosszú ' i '-től megfájdul a fejem. Ebben a szövegben is csak egyet hagyok. Nolám.

Érdekes... betettem a Bell trip deep dive-ot és azt hallom. Azt nem hogy közben sikitok, de a zene az elér az agyamig. Na ezzel még kisérletezgetek... és csoki (nyálcsorgás/ tömés / csámcsogás / nyálcsorgás / rágcsa / garagalizálás csokival / glutty!)

(Ezt ne próbáljátok ki otthon gyerekek! mármint felnőtt felügyelet nélkül semmiképp, különben ha baj lenne, nem lenne aki felmecci a gégétek, vascsövet dug a lukba és beleüvölti hogy : "JÓESZEDNÉL VAGY PISTIKE!!!??? HÁT AZ ILYEN AZ VESZÉLYES!!! HÁT HOL LÁTTÁL ILYET LEGKÖZELEBB!!!??? BIZTOS TORNAÓRÁN!!!! NADE MEGÁLLJ!!! NEM MÉSZ TÖBBET AHHOZ A BÜDÖS EPEKÖVES KARESZBÁCSIHOZ, MERT EZT A HÜLYESÉGET IS BIZTOS AZ MUTATTA!!! MOSTANTÓL ITTHON LESZEL!!!! DAGI MARADSZ MINDÖRÖKRE!!! ÉS EZEN A CSÖVÖN FOGSZ HÜMMÖGNI MEG HABOGNI, MERT AZ ILYEN HÜLYGYEREKNEK CSAK AZ VALÓ!!!! LÁTOD MOST MEG MIT KÉKÜLSZ!!!!???? NE KÉKÜLJÉL ITT NEKEM!!!! MAJD ADOK ÉN NEKED KÉKÜLNI!!! EZ NEM DIVAT HANEM MICSODA DOLOG!!!!! KÉSZ ELEGEM VAN!!! TÖBBÉ NEM MEHETSZ SEHOVÁ!!! ILYEN POFÁTLANSÁGOT!!!! DE MAJD HA APÁD HAZAJÖN!!!! APÁCÁBA LESZEL ZÁRVA A SAJÁT SZOBÁDBA BELE!!!! AZ!!!!! SZOMORÚ KÉK DAGADT KISFIÚ LESZEL VASCSŐVEL A TORKÁBAN ÉLETED VÉGÉIG, ÉS MAXIMUM A MIKULÁSSAL LEVELEZHETSZ!!!! ÉS MOSTAZONNAL ADJÁL HÁLÁT AZ ÚRISTENNEK, HOGY JÓKERESZTÉNY NEVELÉST KAPTAM, MEG TISZTESISKOLÁT!!!!! NA ERIGGYÉL, MER' HÁJONVÁGLAK!!!!!)

- szóval csak a biztonság kedvéért.

Hazafelé meg szóbaelegyedett velem egy ember (asszem férfi). Azt kérdezte... de mindegy hogy mit kérdezett... 3 napos lakodalmas fosás szaga volt. Ilyen fokú metakommunikáció esetén, már nem szoktam édelegni, de jóllátható részegsége ellenére, valahogy képes volt előttem tartani csonthéjas porhüvelyét.
Meg se várva befejezi-e a mondatot, kardot rántottam (képletesen) és a szavába vágtam. (ilyenkor mikor nem hall az ember, akkor amit mond az belül rezeg, tök érdekesen)
- Nagyon büdös teccik lenni csókolom!!!! (zizegtem én) (belül)
Gondolom hallotta, mert reagált, de csak a szájáról tudtam olvasni:
- ....... lehet hogy beszartam (mutatja a kezével) .... előfordul.
Riposzt:
- Na ha nem akarja, hogy le is hányjam (nem tréfáltam), akkor álljon arréb kisnagycsád!!! (zizegtem.... belül. A kisnagycsádat csak gondolatban tettem hozzá, mert nem akartam személyeskedni így késő délután... éjféltájt, meg félő volt hogy tovább akar beszélgetni, és ahhoz bizony újra erőt kell gyűjtenie azt pedig a legközelebbi tereptárgy ((én)) rátámaszkodásának segítségével lehet csak, és az nekem rossz, mert ilyesmire nem vagyok felkészülve.)
"Effekt van!!!" (Zoli RULEZ!)
Felém dől!
Induló-csel...... bevette!
Sprint másik oldal ........
Taxi jobbról szerelni próbál......
(nemhagyni érdemes)
..... átértem.
Nem megfordul!
Pestiesen továbbhalad!
(A 'mosom kezeimet' szófordulat fizikai interakció-elkerülő manőverbe való átültetését jelenti ez, konkrétan. Ha nem megy elsőre, akkor gyakoroljuk többet, lehetőleg zajkeltő eszközzel a fülünkben, sanda lenéző pillogással megszórva, mantránk pedig a következő: ' Embertársaim mind vetélt leprás kutya-magzatok / Mintha Itt Se Lennék '.)
Eredmény a vendégcsapatnál: nedves-meleg-sikamlós-ízes-lanyha-toccsanás = elesett. Majdnem hátranéztem, de ekkor meghallottam.... igen!!!... MEGHALLOTTAM gurgulázó énekét.
Fúúúúúúúú...... semmi baja.
Sprint haza! (ettől a szagtól megjött az ihlet)

És most vettem észre hogy már tegnap van. Egy jó barátom ma halt meg. Életem 5 percének naturalista ábrázolása Őt illeti. Tudom, hogy valahol röhög.



'Et in Arcadia ego'

No comments: